Promoveaza-ti blogul, cresteti traficul pe blog

Promoveaza-ti blogul, cresteti traficul pe blog sau cum sa aduci mai mult trafic catre blogul tau.

Social Media

Websit-urile Social Bookmarking poate sa-ti trimita o tona de trafic catre blogul tau, doar ai nevoie de un loc bun unde sa-ti pui linkul catre blogul tau.

Digg – Daca blogul tau este adaugat in Digg, poate sa-ti aduca un numar foarte bun de vizitatori catre blogul tau. Daca link-ul tau apare in prima pagina pe Digg o sa-ti trimita mii de vizite catre blogul, acesta se numeste “Digg Effect.”

Reddit – Alta comunitate bazata pe vot care poate sa-ti aduca un numar foarte bun de vizitatori catre blogul tau.

StumbleUpon – Eu m-am inscris in primul rand ca este un foarte bun generator de trafic pentru pagina mea. Intri la ei si iti instalezi toolbar-ul Stumbleupon (merge in IE si in Firefox), care permite utilizatorului sa decopere si sa voteze (pozitiv sau nu) pagini web noi, videoclipuri noi, poze, stiri etc… O sa iti dai seama destul de repede despre ce este vorba. Deci, StumbleUpon este un fel de motor de cautare bazat pe voturile utilizatorilor. Pe mine ma gasiti aici pe stumbleupon si va astept cu multe comentarii si e-mailuri.

Del.icio.us – Cel mai popular bookmarking website. Daca situl tau primeste multe voturi poate sa ajunga pe prima pagina. Daca adaugi link-uri catre fiecare post de pe blog pentru a-ti mari voturile cititorii tai cu siguranta o sa-ti mareasca traficul.

blinklist.jpg stumbleupon.jpg newsvine.jpg netscape.jpg

Aici va mentionez alte Social Bookmarking websites foarte bune:

BlinkList

Netscape

Newsvine

Furl

Magnolia

Simpy

Raw Sugar

Blog Directories

Inscrierea blogului tau in directoare este buna pentru cresterea vizibilitatii pe internet. Having your blog in directories can increase your blogs visibility and exposure. Mai departe aveti lista de directoare gratuite si cu plata:

Pentru directoare web internationale cele mai bune liste cred ca sunt acestea doua: Top Directories with free web site submission si Info Vilesilencer: The Original SEO Friendly Free Directory List

blog360.jpg best-of-the-web.jpg blogarama.jpg blog-flux.jpg

Inainte sa incepi inscrierea in directoare, ar fi bine sa pregatesti cateva date despre site-ul tau, cititi si despre Inscrierea in directoare

Blog 360 – Director de bloguri impartite pe categorii din Romania

Ipsum Director – Director blog in limba romana. Un director pentru blogurile din Romania.

Best of the Web

Blogarama

Blog Top Sites

Bloogz

Finding Blog

Blog Hop

Blog Catalog

Blog Networks

Pentru a participa cu blogul tau in retele de bloguri trebuie sa implineasca cateva conditii, odata ce blogul tau a fost acceptat in unul din retelele de mai jos blogul tau o sa aiba mai mult trafic si ii da un nume de prestigiu pe internet.

b5media.jpg

B5 Media

Weblogs Inc

Blog Search Engines

technorati.jpg

Technorati – Cel mai popular blog search engine.

Bloglines
– Este mult mai mult decat un blog search engine este si foarte citit. Cu BlogLines poti sa gasesti, sa te inscrii sau sa fi la zi cu blogurile tale favorite.

Google Blog Search – Un blog search engine foarte popular de la Google.

26 de gânduri despre „Promoveaza-ti blogul, cresteti traficul pe blog”

  1. Salut
    eu am un blog recent facut, de aproximativ 4-5 zile
    nu prea am vizitatori pentru ca probabil asa este la inceput
    mi-am facut cont pe digg, reddit sau cum se mai cheama alea
    problema este ca nu stiu ce trebuie sa fac odata ce am cont pe ele…cum il promovez? exista anumite setari?
    si inca ceva…mi-am facut si pe technocrati,la un mom dat imi aparea ceva gen “claim blog” si nu am stiu exact ce vrea de la mine
    multumesc

    satirikon.wordpress.com

  2. Am si eu o intrebare totusi, la care nu am un raspuns pana acum si m-ar interesa foarte tare. Digg-ul, Reddit-ul, Stumble-ul, Deliciosu, sunt si pentru continut in limba romana? Adica poti promovare articole in limba romana la ei? Si mai am o intrebare, pentru site-urile ce nu sunt blog-uri, dar au articole pe ele (de exemplu am un site ce prezinta un produse si pe langa prezentarea produsului am si articole legate de acest produs) se poate face promovare prin aceste medii? Multumesc pentru raspuns, anticipat.

    1. Lista serviciilor folosite (inclusiv in Romania) e insa mult mai mare de atat. Ce ai mai sus e un bun inceput, in general am incercat sa alegem cele mai populare resurse pentru Romania.

      Poti obtine linkuri catre site, linkuri care sa iti fie utile exclusiv pentru trafic dar i-ti poti face si prezentarea produsului si posta articole legate de acest produs

      Daca ai alte sugestii de promovare prin retele sociale pe Internet, asteptam mesajul tau cu drag.

  3. Am aceeasi problema ca valecano… nu inteleg cum functioneaza stumbleUpon asta … si culmea! Pe unul dintre site-urile postate acolo imi arata deja 11 views, iar contorul meu de trafic imi spune altceva. Ar fi util un ghid sau ceva de genul asta … e doar o „rugaciune”.
    Multam fain!

  4. Pana la urma am inteles cum functioneaza SU asta … de fapt nu ai niciun control asupra promovarii propriului site … Totul este aleator si nu poti sa faci ceva in sensul asta.
    Cat despre digg, slashdot si toate celelalte: concurenta este foarte mare si ar trebui sa ai un „skill” deosebit pentru a putea avea un articol pe site-urile astea.
    Ma asteptam la altceva, desi nu pot sa spun ca a fost pierdere de vreme …

Comentariile sunt închise.