De ce ne place atât de mult „Valentine’s Day”?

valentines.jpgGet your search campaigns-if not your love life

Sărbătorile traditionale sunt zâmbetul unui popor. E destul să nimeresti la una din ele ca să afli, fără cuvinte, o istorie de secole, uneori de milenii. La noi, la români, una din aceste sărbători a devenit „Saint Valentines”. Eu, nu tin nici cu Dragobetele, nici cu Valentine’s Day! Nu trebuie sa existe o zi anume pentru ca doi oameni sa isi exprime sentimentele.

In fond, ziua de 14 februarie, adica Sfantul Valentin este promovata pentru vanzari. Nu este mai mult decat o strategie de marketing. La fel cum a ajuns si Craciunul. La fel cum a ajuns si Pastele.

Strategia mea este sa folosesc in tagurile posturilor cat mai multe cuvinte cheie cum ar fi “valentine gift”, “the chocolates in the box”, “inimi zdrobite”, “Mesaje de Sf. Valentin”, Mesaje de Ziua Indragostitilor”, Cadouri zi nastere aniversare, mesaje de dragoste”, “Mesaje Pentru Valentine’s Day”, “Mesaje de Valentine’s Day”, “SMS-uri de Valentine’s Day” sau “SMS-uri de Sfantul Valentin

Deci de ce ne place atât de mult „Saint Valentines„: mult spor la campaniile PPC si multe clickuri pe bannerele adsense. Fiti la fel de atenti la cupoanele promotionale si cadourile oferite in concursurile online.

2 păreri la “De ce ne place atât de mult „Valentine’s Day”?”

Comentariile sunt închise.