Retele Social Networking

De ce sa te inscrii in site-urile Social Networking:

  • Cele mai populare site-uri de social networking sunt vizitate de 1/4 internauti, de cel putin o data pe luna.
  • YouTube, MySpace, LinkedIn, del.icio.us, TripAdvisor sunt site-uri cu un potential enorm pentru companiile de internet marketing, pentru ca ofera comunitati de useri gata formate, cu preferinte comune si afinitati pentru o anumita nisa de piata/piata verticala.
  • Nu tot continutul generat de useri pe site-urile de social networking este indexat/indexabil de search engine-urile clasice.

Oamenii ajung sa foloseasca sau sa viziteze un social networking website prin una din urmatoarele cai:

  1. navigare directa
  2. Google search & Yahoo! search
  3. link-uri trimise prin e-mail de catre prieteni.

Motivele pentru care internautii folosesc un social networking site:

  • distractie
  • socializare cu alti useri
  • informarea despre un produs sau serviciu
  • cumpararea unui produs sau serviciu: 

1 din 3 utilizatori de internet apeleaza la un site de social networking pentru a cere sau citi parerea utilizatorilor despre un produs/serviciu pe care ar dori sa-l cumpere. Multi dintre acestia au mai multa incredere in parerea altor utilizatori decat in prezentarea “oficiala” a produsului de pe site-ul producatorului/furnizorului. Cei mai activi useri pe site-urile de social networking sunt cei din grupul 18-24 de ani. Ei viziteaza site-urile respective aproape saptamanal si participa activ, scriind comentarii.

O părere la “Retele Social Networking”

Comentariile sunt închise.