De ce sa te inscrii in site-urile Social Networking:
- Cele mai populare site-uri de social networking sunt vizitate de 1/4 internauti, de cel putin o data pe luna.
- YouTube, MySpace, LinkedIn, del.icio.us, TripAdvisor sunt site-uri cu un potential enorm pentru companiile de internet marketing, pentru ca ofera comunitati de useri gata formate, cu preferinte comune si afinitati pentru o anumita nisa de piata/piata verticala.
- Nu tot continutul generat de useri pe site-urile de social networking este indexat/indexabil de search engine-urile clasice.
Oamenii ajung sa foloseasca sau sa viziteze un social networking website prin una din urmatoarele cai:
-
navigare directa
-
Google search & Yahoo! search
-
link-uri trimise prin e-mail de catre prieteni.
Motivele pentru care internautii folosesc un social networking site:
-
distractie
-
socializare cu alti useri
-
informarea despre un produs sau serviciu
-
cumpararea unui produs sau serviciu:
1 din 3 utilizatori de internet apeleaza la un site de social networking pentru a cere sau citi parerea utilizatorilor despre un produs/serviciu pe care ar dori sa-l cumpere. Multi dintre acestia au mai multa incredere in parerea altor utilizatori decat in prezentarea “oficiala” a produsului de pe site-ul producatorului/furnizorului. Cei mai activi useri pe site-urile de social networking sunt cei din grupul 18-24 de ani. Ei viziteaza site-urile respective aproape saptamanal si participa activ, scriind comentarii.
Un gând despre „Retele Social Networking”
Comentariile sunt închise.