Sponsorizarea unui concurs. Aceasta este o modalitate perfectă pentru a promova produsele sau serviciile oferite.
Oamenii îndrăgesc jocurile şi lucrurile gratuite. Costul tău este minim (un premiu pe săptămână şi timpul pentru a organiza concursul), iar profitul este foarte bun.
Un concurs va atrage întotdeauna două categorii de vizitatori: aceia care îndrăgesc concursurile şi aceiacare caută lucruri gratuite. In mod corespunzător sunt două tipuri de concursuri: concursuri de îndemânare şi simple trageri la sorţi.
Dacă se organizează o simplă tragere la sorţi se atrag doar oameni din a doua categorie, care, probabil, nu se vor mai întoarce niciodată la site.
Un concurs de îndemânare care oferă un premiu învingătorului va atrage ambele categorii de vizitatori. Concursurile de îndemânare se pot clasifica la rândul lor în două categorii: obiective şi subiective.
Un concurs obiectiv este bazat pe o întrebare cu un singur răspuns corect.
In cele mai multe cazuri trebuie efectuată o tragere la sorţi. Un concurs subiectiv este unul în care evaluarea răspunsurilor depinde de la o persoană la alta.
Atrageți atenția cititorilor sponsorizând concursurile site-ului. Se poate înregistra concursul în cât mai multe directoare posibile. Cu cât site-ul este listat în mai multe directoare, cu atât va fi mai bine.
Interesant articol .