Optimizare off-page

Anchor text

Textul linkului (anchor text) este foarte important. E mai bine să explic prin exemple.

Un link spre acest blog poate arăta aşa: <a href=”https://metodepromovare.wordpress.com/” mce_href=”https://metodepromovare.wordpress.com/”>Despre SEO</a>.

În acest caz, textul anchor este: “Despre SEO”. Dacă voi avea mai multe linkuri de acest fel, când cineva va căuta în Google: Despre SEO, păi acest blog are cele mai mari şanse să fie #1.

Iar dacă aş avea mai multe linkuri spre blog de acest fel: <a href=”https://metodepromovare.wordpress.com/” mce_href=”https://metodepromovare.wordpress.com/”>Blog despre SEO</a>, atunci, căutând în Google “Blog despre SEO”, sau “Despre SEO”, eu voi fi printre rezultatele căutării (desigur dacă nu aş avea o concurenţă mare).

Concluzia? În linkurile externe spre site-ul vostru ar fi bine ca textul anchor să conţină cele mai importante cuvinte cheie.

Rel=”nofollow”

Un exemplu de backlink spre un site:

<a href=”http://metodepromovare.wordpress.com/” mce_href=”http://metodepromovare.wordpress.com/”>Promovare web</a>.

Aşa ar arăta un link spre acest blog, de exemplu în Blogroll la alţi bloggeri. Datorită unui astfel de link blogul meu va beneficia, deoarece voi avea mai multe backlinkuri de pe alte bloguri.

Pe când un astfel de link:

<a href=”http://metodepromovare.wordpress.com/” mce_href=”https://metodepromovare.wordpress.com/” rel=”nofollow”>Promovare web</a> nu mă va ajuta cu nimic, cel puţin din punct de vedere a SEO.

Un gând despre „Optimizare off-page”

Comentariile sunt închise.