Planul de marketing pe Internet

Planul de marketing pe Internet
În continuare va fi prezentat schematic un plan de marketing pe internet pentru a ilustra principalii paşi pe
care trebuie să-i facă cel ce se lansează pe Internet:

  • înregistrarea numelui domeniului;
  • alegerea unui host de calitate;
  • modul de abordare şi de acces la internet;
  • proiectarea şi crearea site-ului Web;
  • anunţarea noului site Web la jurnalele de comerţ;
  • înregistrarea site-ului Web cu motoare de căutare;
  • supunerea site-ului Web recenziilor revistelor de specialitate;
  • auditul site-ului;
  • includerea adresei URL- ului Web în publicitatea offline a firmei;
  • crearea unei semnături pentru poşta electronică şi grupurile de ştiri;
  • găsirea grupurilor de ştiri relevante;
  • petrece cât mai mult timp pentru a citi şi a participa la grupurile de ştiri.
  • luarea în considerare a schemelor alternative de marketing cum sunt bannerele şi legăturile reciproce;
  • asigurarea faptului că site-ul Web este permanent actualizat şi că se răspunde la mesajele prin poşta electronică.

2 păreri la “Planul de marketing pe Internet”

Comentariile sunt închise.