Sampling

Sampling
Un mod de promovare este şi acela de oferire a unor mostre gratuite prin intermediul reţelei. Oferirea unui cadou este un mod simplu de a-i face pe clienţi să se intereseze de o anumită companie. Cheia succesului acestei modalităţi de promovare este ca mostrele să fie oferite unui public ţintă. Planificat corespunzător, un cadou ar trebui să aducă rezultate importante cu costuri mici într-un timp scurt. Când ne gândim la mostre, cei mai mulţi dintre noi ne închipuim sticluţe de apă de colonie, cărti electronice online sau micile tuburi de pastă de dinţi, dar nu numai firmele de bunuri de larg consum pot oferi mostre.

In raport cu celelalte metode de promovare a vânzărilor unui produs, sampling-ul are două avantaje majore:

  • le oferă posibilitatea consumatorilor de a testa un produs fără a suporta vreo cheltuială;
  • în general, oferirea unui cadou necondiţionat consumatorilor este perceput de aceştia ca un factor pozitiv şi atrage consideraţia lor pentru marcă.

Spre exemplu, Netscape Corporation a devenit liderul mondial în software de tip browser oferind atât jocuri
pe calculator, cât şi programe utilitare.

O părere la “Sampling”

Comentariile sunt închise.