Schimbul de bannere (Banner Exchange)
Pe internet, bannerul reprezintă o suprafaţă grafică în care apar mini-reclame. Prin conţinutul lor, ele fac trimiteri la un alt site web. Bannerele au ca scop unic atragerea atenţiei vizitatorilor astfel încât aceştia sa efectueze click-uri pe acele mini-reclame. Se pot folosi şi bannere animate, care s-au dovedit mai eficiente decât cele statice. Acestea însă trebuie folosite cu prudenţă deoarece duc la creşterea timpului de încărcare a paginii web. Pe de altă parte, unele animaţii nu sunt totdeauna bine realizate şi de aceea uneori nici nu reuşesc să atragă vizitatori. Un asemenea serviciu intermediază între proprietarii multor site-uri iar afişarea pe baze de reciprocitate a bannerelor acestora aduc beneficii paginilor web.
Un Banner Exchange (schimb de bannere) va plasa în mod aleator bannerul companiei pe o pagină a unui alt site membru al aceluiaşi serviciu. În schimb pentru acest beneficiu va trebui să se afişeze bannerul serviciului în site-ul respectivei companii. Există posibilitatea ca site-ul să înceapă să primească trafic din partea lor imediat. De asemenea este atractiv faptul ca de detaliile referitoare la urmărirea numărului de afişări ale diverselor bannere se ocupă acelaşi serviciu.
Swap banner advertising
Acest sistem a fost dezvoltat pentru a permite site-urilor web să schimbe între ele bannerele de reclamă (acele bare de reclamă care adeseori se văd pe partea de sus al unui site web). Există o schemă numită Link Exchange care oferă bannere în alte site-uri în schimbul afişării altor bannere pe situl tău. Aceasta este o modalitate bună de promovare a site-ului, care adaugă interes site-ului şi atrage categorii total diferite de vizitatori unici pe internet.
Un gând despre „Schimbul de bannere (Banner Exchange)”
Comentariile sunt închise.