Mulţi dintre noi au o întrebare în minte încearcând să-şi dea seama dacă ar trebui să folosească Facebook PPC (campanii Pay per Click) sau Google PPC (campanii Pay per Click), dar realist singura modalitate de a rezolva această dilemă este de a le încerca pe amândouă şi măsura rezultatele pe o anumită perioadă de timp.
Reclame Facebook
- Anunţurile din Facebook cresc rapid în popularitate şi sunt foarte benefice pentru intreprinderi de dimensiuni mici şi mijloci, încercaţi să creşteţi traficul cu plata pe clic.
- Facebook a anunţat anul acesta că a depăşit pragul de 400 milioane de membri activi şi este singura companie care recunoaşte că Google este un concurent real pentru ei.
- Publicitatea pe Facebook nu este explorată destul de mult, comparativ cu campaniile PPC (campanii Pay per Click) de publicitate de pe Google, Yahoo sau Bing. Pe Facebook este un alt tip de beneficiu pentru acest gen de publicitate – în cazul în care oamenii sunt interesaţi de afacerea dvs., pot transmite foarte uşor „din gură în gură” acest lucru şi la alte persoane de pe Facebook.
- Un alt avantaj fantastic de publicitate Facebook este ca o puteţi direcţiona pe o listă de potenţiali clienţi într-un mod care nu a fost disponibil înainte: Afişarea anunţurilor se face pe pagina utilizatorilor facebook care se încadrează în targetul selectat, ca exemplu, agenţii de publicitate vor putea selecta dintr-o serie de opţiuni, cum ar fi vârsta, sexul, starea civilă, zona geografică, pasiuni şi interesele. Atunci când anunţurile sunt la fel de bine direcţionate în acest sens ai o mult mai bună şansă de generare de click-uri orientate către paginile de vânzări.
Reclame Google:
- Google AdWords Pay Per Click (PPC) keyword advertising este o metodă flexibilă cu cost relativ scăzut de a promova site-ul dvs. care poate ajuta la atingerea obiectivelor companiei dumneavoastră.
- Aceasta poate fi economică, comparativ cu mult mai multe alte strategii de publicitate tradiţionale.
- Dacă o companie este dispusă să aloce cea mai mare ofertă pentru un cuvânt cheie va fi cel mai bine clasată pe pagina cu rezultatele căutării.
- Pentru campaniile de publicitate pe termen scurt, este ideal să plătiţi pe clic – se permite agenţilor de publicitate de a schimba anunţul, pentru a reflecta modificările de cuvinte cheie.
În ambele cazuri, dezavantajul campaniilor PPC, dacă acestea nu sunt monitorizate în mod regulat, compania ar putea ajunge să cheltuie mult mai mulţi bani pe acea campanie de publicitate PPC. Costul pe clic va rămâne în acelaşi ritm, indiferent de nivelurile dvs. de trafic.
2 gânduri despre „Facebook PPC vs Google PPC”
Comentariile sunt închise.