Google Adwords

reclame adwords Picture 1
reclame adwords Picture 1

După anumite estimări, aproape 80 % dintre internauţi folosesc reţeaua Google. Deci, nu este de mirare că foarte mulţi proprietari de site-uri web care fac reclamă online, aleg metoda de promovare prin Google Adwords. Fapt remarcabil din cauză că Google a fost înfiinţat doar în 1998. Dacă nu ai rulat niciodată o campanie online îţi pot recomanda să încerci Google AdWords.

AdWords nu are cerinţe maxime de cheltuieli. Există numai o taxă de activare unică, nominală. În afară de această mică taxă unică, suma pe care o plătiţi pentru AdWords depinde exclusiv de dvs.

Cei care fac reclamă o sa aibă o imagine mai clară despre afacerea lor bazată pe aceste informaţii. Iar aceea care vor să facă profit prin aceste anunţuri Adwords o sa aibă numai de caştigat. Prin plasarea unui anunţ pe Google Adwords poţi evalua valoarea de piaţă a afacerii tale online pentru că îţi sunt furnizate date statistice foarte importante.

Conţinutul şi direcţionarea anunţului sunt, probabil, cele mai importante lucruri pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când încercaţi să ajungeţi la potenţiali clienţi. Dacă aveţi anunţuri clare, precise şi interesante, este mult mai probabil să îi determinaţi pe utilizatori să facă click pe acestea. Puteţi alege unde anume pe Web doriţi să apară anunţul: numai în paginile cu rezultate ale căutării Google sau pe site-uri Web relevante din întreaga reţea Google. De asemenea, puteţi controla cine va vedea anunţul. Puteţi direcţiona anunţul către un anumit public utilizând setări pentru cuvinte cheie, limbă, ţară şi regiune, precum şi alte setări de acest fel.

Cu Google AdWords, rezultatele sunt singurele care contează. Este important să ştiţi ce anume doriţi să obţineţi de la campania dvs. publicitară, apoi să planificaţi modul în care veţi ajunge să atingeţi respectivele obiective. În majoritatea subfilelor din fila Campanii există grafice care rezumă performanţa. Aceste grafice simplifică sarcina de a urmări datele care vă interesează în cea mai mare măsură. De asemenea, vă puteţi face o idee rapidă despre cum se modifică în timp performanţa dvs. publicitară. Selectaţi până la două valori simultan şi urmăriţi-le performanţa în intervalul de date selectat.