Google AdWords Keyword Tool este un instrument de măsurare a popularităţii cuvintelor cheie în căutări. Utilizaţi unealta pentru cuvinte cheie pentru a obţine idei de cuvinte cheie noi. Poti utiliza Google Adwords Keyword Tool pentru a îmbunătăţi campaniile Pay Per Click (PPC) dar şi pentru a obţine rezultate mai bune în procesele de optimizare SEO (Search engine optimization).
Avantaje:
- Google Adwords Keyword Tool poate oferi sugestii bazate pe cuvintele-cheie introduse de utilizator (poate găsi cuvinte noi pentru optimizare);
- are opţiuni de afişare a căutărilor lunare pentru anumite ţări dar şi pentru internaţional;
- pe lângă sugestii referitoare la cuvintele cheie căutate de utilizatori, poate arăta cât de mare este competiţia pe un anumit cuvânt, volumul de căutări local şi global, trend-ul pe ultimele 12 luni şi CPC-ul (cost per click) în cazul folosirii cuvântului în reclame Google AdWords.
Click aici pentru a deschide Google Adwords Keyword Tool într-o nouă fereastră.
Un gând despre „Google Adwords Keyword Tool”
Comentariile sunt închise.