Yahoo pregateste inchiderea serviciului 360°

Nu a trecut prea mult timp de cand Yahoo a anuntat inchiderea serviciului de webhosting Geocities si compania din Silicon Valley a inceput sa anunte prin e-mail utilizatorii serviciului de soacial networking 360° ca ar fi bine sa isi salveze informatiile importante pana in data de 13 iulie 2009.

360 se inchide

Inchiderea serviciului nu este nicidecum o surpriza, ea fiind anuntata inca din noiembrie 2007, cu toate ca 360° nici nu a apucat sa scape de eticheta beta. 360° reprezinta o retea sociala combinata cu servicii de blogging, dar care nu a avut succesul dorit de companie, aceasta anuntand ca vrea inchiderea sa inca de acum doi ani. In mesaj se mai arata ca Yahoo se va concentra acum pentru a oferi vechile optiuni pe Yahoo, in completarea profilului de utilizator. Ceea ce este oarecum surprinzator este faptul ca Yahoo propune ca alternativa o varianta cosmetizata a vechiului “serviciu” Profiles. Practic Yahoo capituleaza pe campul de lupta al retelelor sociale si este probabil cel mai inspirat lucru pe care il puteau face considerand “succesul” minuscul al lui360° in comparatie cu cel al competitorilor ( Facebook, MySpace). Toate datele trebuiesc insa mutate manual, transferul automat al acestora nefiind posibil. Mai multi dintre cei care folosesc acum Yahoo 360° s-au declarat nemultumiti de acest fapt, spunand ca nu vor mai folosi serviciile companiei. Pentru cei care aveau un blog, mutarea acestuia este ceva mai simpla. Posturile actuale pot fi mutate conform celor declarate de companie „cu doar un click”, fie pe noul profil, fie pe un alt site. Noul profil va avea si cateva restrictii importante: In primul rand, nu va fi suportat „continutul indecent”. In plus, nu vor putea fi preluate in noul cont mesajele din inbox, marturiile, categoriile de prieteni, recenziile locale, feedurile RSS, tagurile si temele.Yahoo ofera raspunsuri suplimentare pe blogul dedicat serviciului 360°.

Sa nu uitam ca in “vremurile bune” Yahoo era mult peste Google din punctul de vedere al varietatii serviciilor oferite!