Marketing afiliat

Ilustrarea marketingului afiliat

Marketingul afiliat reprezintă o practică de marketing bazată pe web prin care un comerciant (advertiser) răsplătește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare vizitator sau client adus prin eforturile de marketing afiliat.

Marketingul afiliat este de asemenea numele industriei unde un număr de diverse tipuri de companii și persoane fizice efectuează această formă de internet marketing, incluzând rețelele de afiliere, companiile de management afiliat, terți vânzători specializați și o varietate de tipuri de afiliați/publisheri care promovează produsele și serviciile partenerilor lor.

Marketingul afiliat se suprapune intr-o oarecare măsură cu alte metode de internet marketing deoarece afiliații utilizează metode regulate de publicitate. Aceste metode includ optimizări în motoare de căutare, marketing prin căutări plătite în motoarele de căutare, e-mail marketing, și publicitatea prin afișarea de bannere. Pe de altă parte afiliații, uneori utilizează metode neortodoxe de promovare.

Marketingul afiliat, utilizează un site pentru a trimite trafic pe altul, este o formă a marketingului online, care în mod frecvent este desconsiderată de comercianți. Cu toate că motoarele de căutare, e-mail-urile si RSS capteaza o atenție mai mare din partea comercianților online față de marketingul afiliat, membrii afiliați continuă să joace un rol semnificant în strategiile de vânzări online.

via: Blog afiliere

O părere la “Marketing afiliat”

Comentariile sunt închise.