Optimizare versus Advertising

De ce sa-mi optimizez site-ul
Ultimele studii din domeniu confirma inca o data ca 85% din traficul catre un website vine de la motoare de cautare. Totusi daca inscrii site-ul tau la motoare de cautare nu este suficient. Pentru ca un potential client sa vizualizeze site-ul tau primul lucru extrem de important de care are nevoie este sa fie optimizat si sa respecte regulile impuse de motoarele de cautare. Numai cu un astfel de site profesional poti sa ai succes si o pozitie foarte buna in lista rezultatelor afisate la o simpla cautare. Optimizarea necesita un efort puternic si indelungat dar pot sa obtii rezultate imediate dupa primele trei luni. Efortul financiar se amortizeza in maxim 6-8 luni.

Motivatie…
Optimizarea web este instrumentul de publicitate (ce utilizeaza internetul) cel mai rentabil din punct de vedere financiar si totodata foarte eficient. In combinatie cu diferite alte instrumente de publicitate oferite gratuit sau la schimb se poate spune ca aduce o eficienta maxima intr-o campanie publicitara.

Sa le luam pe rind…
Tocmai ati deschis o afacere online si doriti sa fie remarcata de clientii potriviti? Atunci va trebui sa obtineti un maxim de performanta din metoda de marketing adoptata pentru promovarea sa.

In general, organizatiile urmaresc in actiunile lor de marketing on-line trei obiective majore:

  1. cresterea notorietatii
  2. crearea de trafic la punctele de vanzare
  3. sustinerea vanzarilor

    Cum veti atinge cele trei obiective?
    Nu e suficient sa oferi calitate, preturi competitive, seriozitate si ospitalitate celor ce au nevoie de produsele tale pentru a reusi in afacere.

    De ce spun asta?

    Simplu, concurenta te va sufoca din prima clipa. Pentru a reusi ai nevoie de notorietate pe linga bunele referinte cistigate prin adoptarea unei bune conduite in afaceri.

    Cum o vei obtine?

    Din fericire daca pina nu demult singura posibilitate era publicitatea traditionala acum s-a mai adaugat una si anume PUBLICITATEA ON-LINE. Acest lucru (prin tehnologiile de comunicare ultraperformante) iti ofera posibilitatea sa-ti faci cunoscuta afacerea nu numai local ci in toata lumea. Vei fi surprins sa ai clienti de la sute sau chiar mii de kilometri departare.

    Daca ai un site al afacerii sau a companiei pe care o conduci, daca acest site beneficiaza de o campanie de optimizare facuta de profesionisti adevarati si nu in ultimul rind daca faci afacerea cu profesionalism vei constata ca vei fi conoscut foarte curind in multe medii de afaceri, comunitati sau piete de desfacere.

    Costurile unui asemenea plan de marketing sunt infinit mai mici decit cele generate de o campanie publicitara traditionala prin panouri publicitare, presa sau media. Rezultatele insa sunt aceleasi. Daca un singur minut de publicitate traditionala media poate ajunge pina la 30.000 USD un proces de creare, gazduire si optimizarea site-ului te va costa esalonat pe o perioada de la 6 luni la 1 an, de pina la 10 ori mai putin decit costul unui singur minut de publicitate media. Diferentele de costuri sunt evidente iar rezultatele sunt cel putin la fel din punct de vedere al impactului la public.

    Pentru cineva care se afla la inceputuri este elocvent sa incerci sa reduci la minim costurile oricare ar fi ele pentru a crea profit si a reinvesti sumele in cresterea afacerii.

    Odata ce vei inregistra profit vei vedea cum lucrurile se echilibreaza de la sine. Anual daca vei investi o suma in promovarea afacerii, aceasta se va regasi la acelasi nivel (cel putin) in profitul inregistrat. Vei reusi astfel sa te faci cunoscut intr-un mediu concurential ce-i va sufoca pe cei care nu vor investi eficient in marketing.

    Actiunile de marketing on-line ale organizatiei pot fi implementate folosind unul dintre urmatoarele instrumente:

    • publicitatea on-line
    • posta electronica
    • grupurile de discutii
    • site-urile web
    • comertul electronic

    Oricare din instrumentele de mai sus necesita operatiuni de optimizare web.

    Puteti citi si despre Optimizare versus Pay Per Click Sursa

    O părere la “Optimizare versus Advertising”

    Comentariile sunt închise.