Arbitrage Sites – Quality Score

Quality Score (QS) este un criteriu extrem de important pe care Google Adwords il ia in calcul, alaturi de CPC, pentru a stabili ordinea in care apar ad-urile platite la fiecare cautare a unui keyword. Este unul din cele mai importante mecanisme Adwords, dar (ca si altele) – foarte netransparent.
Arbitrage Sites desemneaza pagini web care cumpara trafic din diverse surse (de exemplu Adwords) si incearca sa obtina venituri din reclamele AdSense postate pe ele. Bineinteles, asta nu e un lucru usor, dar multi au castigat bani foarte buni din asa ceva.
Ei bine, in Septembrie 2007 a aparut pe blogul Adwords o stire care confirma niste suspiciuni mai vechi, si anume ca anumite feluri de situri sunt penalizate prin atribuirea unui QS mai mic. Printre acestea, si siturile care fac arbitraj (Arbitrage Sites), pe langa cele care au ca scop colectarea de date personale in schimbul oferirii unor cadouri, precum si a siturilor care instaleaza software malware pe computerele vizitatorilor.
Este unul din primele semnale concrete, palpabile, ca Adwords chiar incearca sa ofere celor care cauta dupa cuvinte cheie rezultate cat mai reprezentative, prin eliminarea unor competitori neloiali, al caror scop nu este de a da utilizatorilor informatii utile, ci unul mult mai ascuns.

O părere la “Arbitrage Sites – Quality Score”

Comentariile sunt închise.