4 – Keyword- uri corecte pentru blog Cand alegeti keyword-urile pentru blog, cel mai bine ati miza pe alegerea keyword-urilor care au un randament mediu spre inalt si o competitie redusa. Diferenta esentiala este – vreti sa fiti pe locul 107 pentru ”internet marketing” si sa nu aveti trafic, sau sa fiti pe primul loc pentru ” learn internet marketing” si sa aveti cateva sute de vizitatori?
5 – Locul keyword- urilor in blog Locul principalelor keyword-uri ar trebui sa fie:
- in titlu
- in descriere
- in titlurile postate, acolo unde se poate aplica
- in numele link-urilor post-urilor individuale
- in textul link-urilor catre post-urile de pe blog
Daca setati in mod corect blog-ul si va formati o anumita deprindere cand postati , veti afla ca site-ul va incepe sa creasca pentru termenii care se potrivesc topicului dumneavoastra.
6 – Lungimea post-urilor in blog Intotdeauna sa va amintiti de asta. ”Post-urile sunt paragrafe, propozitiile sunt sp@m”. Post-urile trebuie sa fie de cel putin doua paragrafe. Daca ele sunt scurte nu conteaza in pagina, deci nu sunt motive pentru a indexa pagina, in afara de cazul cand aceasta este singura pagina disponibila pentru acest termen. Singura data cand post-urile pot sa fie si mai scurte decat atat si vor ramane in continuare utile este atunci cand vei crea din ele link-uri catre altceva. Nu veti reusi intotdeauna sa aveti mai multe paragrafe cu continut care sa fie discutate. Dar faceti tot ce puteti pentru a ramane in top 90%.
7- Frecventa arhivelor Va reamintiti de vorbele experimentatului webmaster citat mai devreme? Bine, iata o intrebare: ”daca o pagina noua si updatata din site-ul dumneavoastra este buna, credeti ca crearea si updatarea a trei pagini in site-ul dumneavoastra va fi mai bine?
Sigur ca da.
Arhivarea zilnica face o uriasa diferenta. Daca aveti aceasta optiune, folositi-o. Daca nu, schimbati. Daca aveti nevoie de mai mult spatiu pe server, faceti rost. Merita.
Cand combinati arhivele zilnice si post-urile individuale avute, de fiecare data cand postati, site-ul va genera o noua pagina pentru acest post, va updata zilnic pagina cu arhivele (sau o creaza daca este primul post din ziua respectiva) si updateaza pagina principala a site-ului. Combinand aste pagini datate, cu un real continut, obtineti o momeala pentru spider.
8 – Cand si Unde sunteti legati prin link-uri In primul rand, daca aveti blogger, veti vrea sa va asigurati ca blog-ul este listat ca ”public”, pentru ca pe blogger sa apara paginile updatate oricand puneti un nou post.
Sunt niste speculatii cum ca blogul este vizitat mai repede de spider-ul de la Google daca folosesti Blogger pentru a posta. Raspunsul este da, trebuie sa asteptati numai 48 de ore si veti fi indexat.
Si in al doilea rand, daca site-ul este indexat, probabil va fi eliminat a doua zi, daca asta e tot ce ati facut. Acesta a fost demonstrat public pe alte site-uri. Ce nu a fost facut public inca este faptul ca ceea ce trebuie sa mizati pentru a ramane vizitati de spider sunt update-urile regulate si frecvente.
Toate aceste sfaturi va ajuta sa obtineti atentia din partea Google. Lasati Googe-ul sa stie ca nu incercati sa folositi blogger- ul pentru a-i spama baza de date. Ingrijiti-va de un continut folositor ce se va updata la intervale regulate. Toate aceste sfaturi va vor fi de ajutor pentru a avea parte de atentie sporita din partea Google.
Nu trebuie sa faceti nimic necinstit sau pe ascuns pentru ca site-ul sa fie vizitat de spider, sau sa fie listat.
Cu aceste sfaturi, aveti destul pentru un bun blog in Google.
Tot ce aveti de facut este sa va mentineti acolo!