Advertising on-line / Socializare profitabilă

Peste 1,2 miliarde de dolari s-au investit în 2007 în publicitatea de pe site-urile de socializare, în creştere cu 155% faţă de anul trecut. MySpace şi Facebook atrag 70% din suma investită în Statele Unite ale Americii în acest domeniu.

Popularitatea reţelelor de socializare online le va menţine acestora statutul de afacere de succes din punct de vedere al investiţiilor în publicitatea online pe care acest tip de site-uri le atrag. În 2007 au fost cheltuite la nivel mondial peste 1,2 miliarde de dolari în publicitatea din cadrul reţelelor online de socializare, mai mult cu 155% decât anul trecut. În 2011 se va ajunge la o investiţie de 4 miliarde de dolari în acest sector, potrivit unui studiu eMarketer.

DOMINAŢIA AMERICANÅ. Aproximativ 75% din afacerea publicităţii de pe reţelele de socializare se desfăşoară în Statele Unite, unde s-au investit peste 920 de milioane de dolari în acest an. Cifrele demonstrează astfel că publicitatea din cadrul reţelelor de socializare reprezintă aproximativ 6% din toată publicitatea online din Statele Unite ale Americii, estimată la 20 de miliarde de dolari pentru 2007. În prezent, în Statele Unite ale Americii, 70% din adolescenţi vizitează în fiecare lună un site de socializare. Până în 2011, aproape 84% din tinerii internauţi americani şi jumătate din cei adulţi vor avea acest obicei.

LIDERII. Cele mai populare reţele de socializare, MySpace şi Facebook, sunt adevăraţi magneţi pentru banii din publicitate.
Aceste două site-uri atrag peste 70% din totalul sumelor investite în acest sector. Denumirile acestor două reţele au intrat anul acesta în topul termenilor cu cea mai mare rată de creştere a numărului de căutări pe pe motorul de căutare, Google.

Sursa

2 păreri la “Advertising on-line / Socializare profitabilă”

Comentariile sunt închise.